نکات مهم دکوراسیون سالن های زیبایی و منزل** خانوم ها بخوانند**

نکات مهم دکوراسیون سالن های زیبایی و منزل** خانوم ها بخوانند**

  • از قدرت رنگ ها غافل نشوید

رنگ ها در دکوراسیون مغازه معجزه می کنند. اگر می خواهید هزینه ها را در بازسازی دکوراسیون مغازه مدیریت کنید می توانید با صرف کمی خلاقیت رنگ ها را نیز در این کار دخیل کنید. سعی کنید از تجربیات خود و اطرافیانتان استفاده کنید. کدام رنگ ها را می پسندید؟ اگر جای مشتری بودید دوست داشتید کدام رنگ بیشتر در آرایشگاه زنانه بکار رفته باشد؟ رنگ های آبی، شکلاتی روشن، کرم و نقره ای برای دکوراسیون مغازه شما مناسب هستند. زیرا این رنگ ها از جمله رنگ های گرم یا خنثی هستند و در فضایی آینه کاری شده غوغا می کنند. هر چه رنگ های جذاب تری استفاده کنید به موفقیت در اجرای دکوراسیون نزدیک تر می شوید. می توانید ابتدا با رنگ کردن دیوارها و سقف کار را آغاز نمایید و سپس با آینه کاری تم اصلی دیوارها را ایجاد نمایید.


نکته:برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول کلیک کنید


نکته: برای مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید محصول بر روی عکس کلیک کنید.

قاب آینه منبد گل.ابعاد 213*90 جنس فایبرگلاس

دیوارها را دیزاین کنید:

اولین قدم در طراحی فضایی کاملاً زنانه پرداختن به فضای دیوارها و سقف است. شما می توانید با استفاده از تجهیزات دکوراتیو به دیوارها روح دهید. نوع دکوراسیون آرایشگاه زنانه و کیفیت در اجرای آن موثرترین راه برای حفظ وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید است. شما می توانید در فضایی کاملاً ساده و فقط با تکیه بر مهارت خود مشتریان را راضی نگه دارید. یا اینکه با استفاده از یک طراحی خلاقانه و جذاب و همچنین استفاده از مهارت و تجربه خود مشتریان مغازه خود را چند برابر نمایید. بنابراین در اولین قدم دیوارها را ببینید. خود را جای مشتریان خود قرار دهید. آینه کاری و استفاده از آینه های بزرگ قدی روی دیوارها به عنوان اولین گام در اجرای دکوراسیون مغازه شما خواهد بود. شما می توانید از المان ها و تجهیزات مناسب برای سقف استفاده کرده و دیوارها را هماهنگ با سقف طراحی کنید.

 

فضا را بزرگ تر نشان می دهد

آینه های قدی ظاهر اتاق را بزرگ تر نشان می دهند. این ترفند را به کار گیرید: دو آینه قدی بزرگ را در کنار هم قرار دهید تا فضای اتاق تان را بزرگ تر نشان دهد.

یک آینه قدی می تواند اتاق کوچک شما را بزرگ و نورانی نشان دهد.

 

آینه فضا را بزرگ تر جلوه می دهد

آینه ها بهترین راه برای بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک به حساب می آیند.  از تکنیک های بسیاری برای گسترده تر کردن فضای اتاق استفاده کرده است. اول اینکه اتاق را از شلوغی و در هم برهم بودن رها کنیم. در این هنگام معمولا وسایل را پشت درهای آینه شده پنهان می کنند. در این حالت آینه ها از زمین تا سقف به شکل تابلویی ظریف نصب می شوند. با استفاده از این تکنیک مهم چنین تصوری در ذهن افراد ایجاد می شود که فضا از آنچه که واقعا هست بزرگ تر به نظر آید.

آینه می تواند مناظر را بازتاب دهد

معمولا طراحان آشپزخانه، سینک ظرفشویی را در مقابل پنجره و در قسمتی قرار می دهند که بر منظره بیرون دید داشته باشد؛ اما گاهی هم شرایطی پیش می آید که آشپزخانه شما در یک گوشه قرار گرفته و پنجره ای رو به بیرون ندارد. در این شرایط استفاده از یک آینه کار مشابه پنجره را انجام می دهد و اجازه می دهد که نور وارد دکوراسیون آشپزخانه شما شده و در هنگامی که آشپزی می کنید حس خوبی را به شما منتقل می کند.

فروش انواع آینه قدی متحرک و ثابت . آینه قدی جدید .آینه قدی مدرن .آینه قدی گهواره  .آینه قدی منبد گل . آینه قدی دیواری. آینه قدی آرایشگاه  .آینه قدی سالن های زیبایی  .آینه قدی مزن های  عروس و داماد   .آینه قدی ایستاده .آینه قدی متحرگ منبد .آینه قدی بلند .آینه قدی فایبر .آینه قدی نشکن .آینه قدی رنگ شده .آینه قدی آبکاری شده.آینه قدی و کنسول. جهیز سالن زیبایی . آینه فروشی .چگونه آینه قدی بخرم. بهترین نوع آینه قدی . کنسول سه کشو .کسول دو کشو . کنسول 4 کشو .کنسول چوبی . قاب آینه قدی .قاب آینه و کنسول.  آینه و کنسول .هزینه خرید آینه قدی چقدر است؟ . آینه قدی با آینه  .

 

 

برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس کلیک کنید

سفارش از طریق واتساپ

پیج اینستاگرام ما

کانال تلگرام ما

 

خرید مستقیم از فروشگاه ما

 

کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید

دوستان عزیز و گرامی لطفا با نظر دادن و دنبال کردن صفحات مجازی ما،از ما حمایت کنید.

۰ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

سمیه.نارین

۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۱
کارای خیلی قشنگی دارین

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۷
تشکر

برای آرایشگاهم دنبال همچین چیزیم چطوری میتونم سفارش بدم؟

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۷
انتهای سایت لینک اینستا و تلگرام ما ذکر شده
بالای صفحه هم شماره کارگاه هست
کانال تلگرام ما بسیار جامع هست که میتونه کمک کننده باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها