مجسمه های نگین کاری شده زیبا و جذاب و لاکچری

مجسمه های نگین کاری شده زیبا و جذاب و لاکچری

مجسمه های مهم و پر فروش جهان ممکن است مورد اقبال مردم قرار بگیرد.اما زمانی که با کاور های خاص زیبا شخصی سازی میشن بسیار زیبا و خاص میشن.مجسمه ها با چندین فرایند کاور میشن که هر کدوم ارزش و قیمت خودشو داره.

1.رنگ کاری شده

2.مخمل کاری شده

3.نگین کاری شده

4.موارد دیگر

 

 

فروش مجسمه های نگین کاری شده بسیار زیبا با تزئین سنگهای جذاب یا سنگهای قیمتی


یک محصول لاکچری ، خاص و هنری جهت تزئین کامل دکوراسیون منزل شما

09307063579 شماره ثبت سفارش

این محصول به وسیله نگین های درخشان از رنگهای مختلف که بالغ بر هزاران دانه نگین وارداتی درخشان میباشد به صورت تک تک ساخته شده که میتواند ارزش این محصول هنری را صد چندان کند.

نگین ها میتواند در رنگ های مختلف طبق سلیقه خاص مشتری شخصی سازی شود و با مخلوط نگین کاری یا شاین  به صورت ترکیبی انجام شود.دقیت و ظرافت در این گونه کار ها حرف اول را میزند.

این کار ها با حوصله فراروان و صرف هزاران ساعت به صورت مستقیم و با انجام تثبیت در نگین ها به صورت کاملا تضمینی انجام شده است

وقتی صحبت از کار هنری با ارزش میشود محصولات نگین شده حرف اول را میزنند اما نگین کاری زمانی به اوج سختی خود میرسد که شما به صورت تک تک و دانه به دانه و با دقت در ردیف ان انجام دهید.که نیاز به صبر و حوصله و دقت وفراوان دارد.ارزش این گونه کار های هنری به صرف زمانی که روی ان ها میشود میباشد که گاهی اوقات بالای یک ماه زمان هنرمند گرفته میشود برای اتمام یک کار کوچک.

دراین گونه مجسمه های که نگین کاری میشود ابتدا سطح اولیه کار به صورت ترکیبی نگ آمیزی شده و خط مشی نگین کاری در آینده مشخص میشود.

بعد از انجام رنگ اری محصول آن را به صورت کامل آغشته به کیلر براق می کنیم تا سطح آن صاف و شیشه ای شود.سپس کم کم چسب نگین کاری زده شده و  با ابزار مخصوص ان را نگین کاری میکنیم.مجموعه اس دکوری به دلیل دارا بودن سابقه فراوان در رمینه تولید محصولات دکوری با افتخار اولین تولید کننده محصولات نگین شده به صورت شخصی سای شده و لاکچری میباشد.

در آخر هم سطح کار را به وسیله گاور مخصوص پوشش می دهیم تا نگین ها از هم جدا و کنده نشودتا ماندگاری عمری پیدا کند.سپس به آن را در معرض گرما قرار میدهیم.

 

مجسمه های ترکیبی:

 

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سلام یه سوال چگونه پست میزاری تو این قالب منظورم عکس رو ؟؟؟

پاسخ:

۹ آذر ۹۶، ۱۵:۰۵
تو قسمت فضای اختصاصی میتونی عکساتو اپ کنی
بعد از اونجا بفرستی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها