قاب آینه دگرگون کننده دکوراسیون

قاب آینه دگرگون کننده دکوراسیون

معرفی قاب آینه دیواری نروژی 

ابعاد 90*45

جنس پلی استر

انتخاب رنگ با شما


نکته:برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول کلیک کنید


آینه یک سلاح مخفی است . بیشتر از اینکه در حالتی معمولی یک شیء برای نشان دادن چهره شما باشد، می توان از یک آینه زیبا برای تقویت نور، افزودن حس در فضا، ایجاد بازتاب های جالب و نمایش نمایی در قاب دلخواه استفاده کرد. شگفت آور است که چگونه اضافه کردن یک آینه می تواند فضا را دگرگون کند و بر طراحی داخلی تا حد زیادی اثرگذار باشد. به نکات گروه هنری چارسیک در مورد استفاده از آینه در فضای داخلی توجه فرمایید.
برای روشن تر شدن فضا، یک آینه در کنار یا روبروی یک پنجره قرار دهید تا میزان نور طبیعی را در اتاق افزایش دهد. آینه هر نوری از روز را جذب می کند و آن را منعکس می نماید. آینه بزرگتر، فضای روشن تری را به وجود خواهد آورد.
آینه ها به طور موثر منابع نور شما را دو برابر می کنند. اگر شما با تزیین یک فضای داخلی بدون پنجره مواجه شدید می توانید آینه های خود را در کنار یک لامپ قرار دهید.
 قاب آینه ها با اندازه ها و شکل های مختلف و همچنین قالب ها و قاب های متفاوت به خانه شما روح می بخشد و به بیننده وسعت دید می دهد، بنابراین همیشه فضایی را در خانه برای قرار دادن آینه اختصاص دهید تا علاوه بر استفاده های کاربردی، از بازتاب نور و رنگ در فضای خانه لذت ببرید.
شما می توانید آینه ها را جا به جا کنید و با قرار دادن در جای درست، فضا را بزرگ تر جلوه دهید. آینه با انعکاس تصاویر و رنگ ها به منزل نور و عمق می دهد و می تواند به عنوان یک اثر هنری در منزل زیبایی بخش باشد. برای انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن آینه ها باید به نکاتی توجه کرد:
 
- ورودی بیشتر خانه های آپارتمانی نور طبیعی ندارد. برای حل این مشکل به فکر نصب یک آینه در ورودی منزل تان باشید چون ورودی خانه ها یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از آینه است.
 
- نصب صحیح قاب آینه در پذیرایی اهمیت بالایی دارد و اگر به درستی انجام نپذیرد، خانه شما را غیر جذاب می کند. به همین دلیل شما باید بدانید که یک آینه  بزرگ و ایستاده می تواند حس خوبی در پذیرایی منزل شما ایجاد کند. اگر دیوارهای پذیرایی شما بزرگ است بهتر است از چند آینه استفاده کنید.
 

 

- یکی از جاهایی که بدون شک به نصب آینه در آن فکر می کنید، دستشویی و حمام است. اولین جایی که معمولا برای نصب آینه در دستشویی و حمام در نظر گرفته می شود، بالای سینک دستشویی است.
آینه راهی برای فریب دادن چشم است. خطای دید می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا چیزی را افزایش دهد یا کاهش دهد. استفاده از آینه در فضای داخلی باعث می شود که بازدیدکننده فضا را بزرگتز ببیند.
در اتاق هایی که شومینه یا گچبری دور آن برای قرار دادن مبلمان در اطراف آن وجود ندارد، آینه ابزاری بسیار عالی برای تعیین مرکز اتاق است. در خانه هایی که شومینه وجود دارد، آینه در کنار شومینه، نفوذ بسیار به سزایی در تعیین مرکزیت فضا دارند.
در واقع، یک آینه با یک قاب تزئین شده کارایی بسیار مطلوبی می تواند داشته باشد و به عنوان یک نقاشی می تواند تابلویی زیبا و خیره کننده باشد .
اگر میز غذاخوری شما در مکانی قرار دارد که نور طبیعی در آنجا وجود ندارد، می توانید از آینه استفاده کنید تا علاوه بر انعکاس نورهایی مثل نور شمع ، این امر در رمانتیک شدن فضا هم به شما کمک کند.
 
- در آشپزخانه های کوچک به هیچ وجه فراموش نکنید، شیشه های آینه ای روی در کابینت نصب کنید چون این آینه ها موجب بزرگ تر جلوه کردن فضای آشپزخانه منزل شما می شود.
 
- اگر میز مطالعه یا کار شما نزدیک به دیوار است، بالای آن بهترین جا برای نصب آینه است. این کار نه تنها کمک می کند فضای اتاق شما بزرگ تر به نظر برسد بلکه به شما این امکان را می دهد که بدون این که سرتان را برگردانید، بتوانید بفهمید چه کسی پشت سر شما در حال وارد شدن به اتاق است! 
- در فضای بیرون از منزل باعث شده که بالکن منزل بیشتر شبیه یک اتاق شود. شبها می توان از نور شمع بهره گرفت و فضا را رویایی و روشن کرد
- تزئین با یک قاب خالی روی تاقچه اتاق، یک ترکیب زیبا خلق شده است: یک قاب بزرگ جلوی آینه در کنار کلکسیون شاخ ها قرار داده شده است.
- شیشه های آینه ای آنتیک روی در کابینت، موجب بزرگتر نشان داده شدن آشپزخانه می شود. پیشخوان های گرانیتی و دیوارهای پس زمینه بع رنگ سفید سلطنتی، جلوه خاصی به این آشپزخانه داده اند.
- آینه سالنی در بالای پلکان  منزل، نور آفتاب روی لوستر و آینه های گوناگون منعکس می شود و آنجا را روشن می کند و فضای بالای پلکان را دوبرابر نشان می دهد.
- آینه روی پنجره، موجب جلب توجه در یک اتاق می شود. در این اتاق خواب، طراح با اضافه کردن یک آینه هشت ضلعی به جلوی پنجره، باعث شده که توجه ما به آن جلب شود و بزرگی اتاق و منظره جنگل از اتاق کمی محدود شود و به فضا حالت صمیمی تری داده شود.
- در  اتاقی که کمبود کمد وجود داشت، طراح یک کمد لباس با در آینه ای اضافه کرده است و حالت سنتی آن را مدرن تر کرده است. در ضمن در آینه ای موجب سبکتر شدن وزن کمد می شود.
- با کنار هم گذاشتن میز توالت های اتاق خواب و وصل کردن آنها با یک آینه بزرگ، حمام را شیک کنید. میزهای آینه ای هم با آینه ها هماهنگی دارند.
- نصب قاب آینه روی کاشی دیوار، اتاق نشیمن این خانه با جایگزینی کابینت ها با آینه های آنتیک و کاناپه مخملی دگرگون شده است. کل اشیای این اتاق بسیار شیک و مدرن هستند.
- اگر نمی خواهید از یکی از درهای منزلتان استفاده کنید، جلوی آن کاناپه بگذارید و کنار آن تابلوهایی قرار دهید. برای آنکه حس یک دیوار کامل به اتاق خود بدهید، روی در یک آینه آویزان کنید. این کار موجب بزرگتر دیده شدن فضا و ورود نور بیشتر به اتاق می شود.
اتاق هایی که پنجره دارند با اضافه شدن آینه بسیار روشن تر و بزرگتر می شوند. طرح هایی از آینه را انتخاب کنید که از قاب های آن شبیه قاب پنجره های سنتی باشند و پرده هایی را نیز در مقابل آن بکشید تا این ذهنیت را در دیگران به وجود بیاورید تا کنجکاو شوند و نسبت به اینکه پنجره است یا آینه فکر کنند.
یک آینه با موقعیت خوب می تواند یک اتاق کوچکتر را بیشتر به چشم بیاورد و در اتاق های بزرگتر، نور را از پنجره های طبیعی در سراسر فضا پخش کند.
قاب آینه ها در شکل های متنوعی قابل طراحی و اجرا هستند. انتخاب آینه اگر با توجه به سبک اتاق انجام شود، علاوه بر ایجاد زیبایی ها و ویژگی های خاص مد نظر، عملکرد آن نیز به درستی پیش خواهد رفت.
چگونگی استفاده از نور خورشید برای روشن کردن یک اتاق

 

شما می توانید از آینه برای افزایش اتاق استفاده کنید
از آینه به عنوان نقطه تمرکز بصری استفاده کنید

 

سفارش از طریق واتساپ

پیج اینستاگرام ما

کانال تلگرام ما

 

خرید مستقیم از فروشگاه ما

 

کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید

دوستان عزیز و گرامی لطفا با نظر دادن و دنبال کردن صفحات مجازی ما،از ما حمایت کنید.heart

 

 

 

 

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

پرهام جوزقی

۱۰ آبان ۹۷ ، ۰۸:۲۷
بسیار زیبائ و اقعا زیبا بود 
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید

پاسخ:

۱۰ آبان ۹۷، ۰۸:۲۸
ممنونم حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها