نقش آینه و میز کنسول سلطنتی در دکوراسیون داخلی

نقش آینه و میز کنسول سلطنتی در دکوراسیون داخلی

قاب آینه و کنسول الماس

جنس فایبرگلاس سبک و نشکن

ابعاد قاب 110*80

ابعاد کنسول 130*80

انتخاب رنگ به دلخواه شما

 

نقش آینه و میز کنسول سلطنتی در دکوراسیون داخلی

میز و آینه کنسول سلطنتی به عنوان یکی از دکوری‌های شیک و لوکس در دکوراسیون داخلی منزل محسوب می‌شود که دارای کاربردهای فراوان است. شما به کمک میزهای کنسول جدیدی که در بازار عرضه شده است می توانید به چیدمان بهتری در منزل دست پیدا کنید. استفاده از آینه و میز کنسول در تمامی بخش های مختلف داخلی ساختمان کاربرد دارد.


نکته:برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول کلیک کنید


 

 

برای خرید میز و آینه کنسول بهتر است به ابعاد منزل خود توجه کنید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. اگر دارای فضای کوچکی هستید می‌توانید به‌تنهایی میز کنسول تهیه کنید. ما در این نوشته می‌خواهیم در مورد آینه و میز کنسول و نقش آن‌ در دکوراسیون داخلی منزل مطالب جالبی را برای شما قرار دهیم. اگر می‌خواهید در مورد موارد گفته شده اطلاعات کافی کسب کنیم پس بهتر است تا انتها مارا همراهی کنید.

در مورد میز کنسول سلطنتی

میز کنسول یک وسیله کاربردی بوده که بسیار شیک است و باعث افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی منزل می شود. شما به کمک میز کنسول می‌توانید دیزاین منزل خود را زیبا کنید. در زمان‌های گذشته از میزهای کنسول برای نگهداری لوازم و مدارک مهم استفاده می‌شده است. شاید بتوان به جرات بیان کرد میز کنسول در زمان گذشته به‌‌عنوان گاوصندوق، ایفای نقش می‌کرد. به‌‌عنوان مثال بسیاری از افراد سند منزل، شناسنامه یا مدارک با ارزش خود را در داخل کشوهای میز کنسول قرار می‌دادند. امروز از کنسول برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای میز کنسول قرار دادن ظروف در اتاق پذیرایی است. برخی افراد به دلیل داشتن وسایل دکوری از میز کنسول به عنوان یک مکان مناسب برای نمایش ظروف لوکس استفاده می کنند. شما بر اساس محیطی که در آن زندگی می کنید می توانید آینه و میز متفاوتی را تهیه کنید. این سبک از میزها دارای اشکال مختلف بوده و شما بدون تهیه کردن آینه نیز می توانید دیزاین منزل خود را دگرگون کنید.

نقش میز کنسول سلطنتی در اتاق نشیمن

اگر اتاق شما از مساحت قابل‌قبولی برخوردار است، بدون تردید می‌توانید میز کنسول سلطنتی مناسب برای دکوراسیون داخلی خود خریداری کنید. شما می‌توانید از میزهای کنسول به‌‌عنوان نقطه مرکزی چیدمان استفاده کنید که باعث افزایش زیبایی می شود. با قرار دادن یک میز مناسب و آینه می‌توانید مبل‌ها را پیرامون آن بچینید و همچنین می‌توانید از میزهای کنسول بدون آینه برای افزایش زیبایی منزل استفاده کنید. قرار دادن یک شمعدان و آینه رومیزی یک ایده مناسب برای افزایش زیبایی منزل است.

اتاق نشیمن به‌‌عنوان یک مکان پر رفت‌وآمد شناخته می‌شود، پس نیاز است تا بخش‌های مختلف آن را به زیبایی طراحی کنید. اتاق نشیمن اگر دارای طراحی زیبایی باشد باعث افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی می شود. با قرار دادن آلبوم‌های یادگاری مختلف می‌توانید اتاق نشیمن خود را طراحی کنید. کشوهای مختلف میزهای کنسول به گونه ای است که شما می‌توانید اسناد مهم و ضروری خود را درون آن نگهداری کنید.

نقش کنسول سلطنتی در دکوراسیون اتاق پذیرایی

کنسول به‌‌عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل دکوری اتاق پذیرایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با حذف آینه از کنسول و قرار دادن عکس‌های یادگاری قدیمی یک طراحی نوستالژی جالب را به تصویر بکشید. شما می‌توانید با توجه به خلاقیت خود در مجاورت میز پذیرایی از میزهای دکوری استفاده کنید که کاربردهای بیشتری داشته و باعث افزایش زیبایی می شود.

به‌‌عنوان نمونه می‌توانید با قرار دادن ظروف پذیرایی،شمعدان، سرویس قاشق و چنگال اتاق پذیرایی خود را به شکل ویژه‌ای طراحی کرده و زیبایی را به نهایت خود برسانید. استفاده از میزهای دکوری در اتاق پذیرایی باعث می‌شود تا شما بتوانید خلاقیت خود را نمایش دهید. اگر به دنبال طراحی خاص در اتاق پذیرایی هستید می‌توانید از یک بوفه و میز کنسول ست استفاده کنید.

آیا قرارگیری کنسول سلطنتی در اتاق خواب مناسب است

یکی از ابهاماتی که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد این است که آیا می‌‌توان از میزهای کنسول در اتاق خواب استفاده کرد یا خیر؟ باید بیان کنیم بله، میز کنسول به دلیل داشتن طراحی زیبا و چشم نواز می‌تواند برای فضاهای داخلی ساختمان قابل استفاده باشد. به‌‌عنوان مثال می‌‌توان بیان کرد به جای استفاده از میزهای توالت از میز کنسول که دارای طراحی جالب و متفاوتی است برای اتاق خواب بهره گرفت.

میزهای کنسولی به‌‌عنوان میز مطالعه‌ای لاکچری محسوب می‌شود که کشوهای تعبیه‌شده در میزهای کنسول این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند وسایل زیادی را در آن قرار دهند. این وسایل می‌توانند شامل ظرف و ظروف، اسناد و مدارک و پرونده‌های مختلف باشد.

ابعاد و اندازه آینه و میز کنسول سلطنتی

استفاده از میز کنسول براساس نیاز و سلیقه شما قابل تعیین است. هر شخصی می‌تواند باتوجه به شرایط و فضایی که در اختیار دارد از میزهای کنسولی استفاده کند. برخی افراد علاقه دارند تا از میزهای لاکچری برای طراحی دکوراسیون خود استفاده کنند که دارای کشوهای مختلف برای قرارگیری وسایل باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولیدات مختلف، آینه و میزهای کنسول متنوع در بازار وجود دارد. به‌‌عنوان نمونه می‌‌توان از میزهای کنسولی ساده که تنها به منظور دکور در منزل استفاده می شود بهره گرفت.

استفاده از میزهای چهارپایه با شکل و طراحی نوین به همراه یک آینه دکوری باعث افزایش زیبایی منزل می شود. به‌صورت معمول باید بیان کرد این سبک از کنسول ها برای فضاهایی که مساحت زیادی در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد برای دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

میز کنسول سلطنتی با آینه و بدون آینه

برخی از میزهای کنسول دارای کشوهای متعدد است که شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید می‌توانید ابعاد مختلف میز کنسول خود را انتخاب کنید. برخی از میزهای کنسول دارای دو کمد و چند کشو در قسمت میانی می باشند، برخی دیگر نیز دارای سه ردیف کشو بوده و فضای زیادی برای قرارگیری لوازم، در اختیار شما قرار می دهد. شما با توجه به سلیقه خود و همچنین فضای دکوراسیون داخلی می‌توانید چیدمان خود را طراحی کنید. باید بدانید که اکثر میز کار کنسولی به همراه یک آینه عرضه می‌شود.

با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید از آینه دیواری و آینه رومیزی استفاده کنید. شاید تمایل داشته باشید یک میز کنسولی ساده و کم منبت بدون آینه تهیه کرده و آن را به زیبایی تزئین کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از شمعدان های قدیمی تصویرسازی زیبایی را به نمایش بگذارید. استفاده کردن از یک گلدان دکوری ساده و شیک با داشتن گل های طبیعی و مصنوعی می‌تواند باعث افزایش زیبایی و دیزاین منزل شما شود. در هر صورت شما با توجه به نیاز خود و دکوراسیون داخلی می‌توانید میز کنسول با آینه و بدون آینه خریداری کنید.

سخن پایانی نقش آینه و میز کنسول  سلطنتی در دکوراسیون داخلی

میزهای کنسول به دلیل تنوعی که دارند با هر شکل و اندازه در بازار وجود داشته و قابل ست شدن با دیگر وسایل موجود در منزل می‌باشند. برای دکوراسیون های مدرن می توانید از میزهای کنسولی سلطنتی ساده و برای دکوراسیون های کلاسیک می توانید از میزهای چوبی منبت‌کاری شده استفاده کنید. اگر قصد خرید میز کنسولی دارید باید بدانید که این سبک از میز‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند با خانه‌های کوچک و اتاق‌های بزرگ قابلیت ست شدن را دارند.

 

سفارش از طریق واتساپ

پیج اینستاگرام ما

کانال تلگرام ما

 

خرید مستقیم از فروشگاه ما

 

کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید

دوستان عزیز و گرامی لطفا با نظر دادن و دنبال کردن صفحات مجازی ما،از ما حمایت کنید.

 

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها