با مجسمه های تزیینی دکوراسیون منزل تان را زیباتر کنید!

با مجسمه های تزیینی دکوراسیون منزل تان را زیباتر کنید!

با مجسمه های تزیینی دکوراسیون منزل تان را زیباتر کنید!

لوازم دکوری: در طراحی و دکوراسیون داخلی همیشه جزییات کوچکی وجود دارد که می تواند ظاهر دکوراسیون شما را زیر و رو کند جزییات کوچکی که شاید حضورشان الزام چندانی در دکوراسیون منزلتان نداشته باشد اما کمبودشان تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره دکوراسیون شما می گذارد، در همین راستا امروز در فروشگاه Acdecor می خواهیم حضور مجسمه ها و تندیس ها در فضای داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.


نکته:برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول کلیک کنید


 
دریافت
مدت زمان: 55 ثانیه
 
دریافت
مدت زمان: 42 ثانیه

 

 


اگر قصد قرار دادن یک مجسمه در فضای داخلی خود را دارید پیش از هر چیز باید آن اثر حس درونی ویژه ای را برای شما به همراه داشته باشد، احساسی قوی که بعضا با نگاه کردن به آن روحیه بگیرید، بنابر این در انتخاب نوع مجسمه دقت کنید تا تاثیر مطلوبی در روحیه شما داشته باشد.

وقتی صحبت از یک مجسمه می شود ناخودآگاه ذهن ما به سمت مجسمه های پیکر تراشی شده لوکس می رود که در بیشتر در دکوراسیون های سبک کلاسیک دیده می شود اما توجه داشه باشید در هنر امروز مجسمه ها از تایپوگرافی تا طرح های اصیل ایرانی تنوع دارند که به سادگی می توانید با توجه به سبک فضای داخلی خود از آن ها استفاده کنید.

اگر دکوراسیونی به سبک مغربی دارید و استفاده از نمونه های تاکسیدرمی شده حیوانات می تواند زیبایی خاصی به فضای داخلی شما ببخشد. نیازی نیست در زمینه ی طرفداری از حقوق حیوانات داد سخن سر دهید! اگر به این نوع از مجسمه ها علاقه دارید باید بگویم که در دنیای امروز و پیشرفت علم و تکنولوژی می توانید انواع مصنوعی آن را به همان ظرافت نوع طبیعیش تهیه کنید و به دکوراسیون خود زیبایی ببخشید.

این نکته را فراموش کنید که مجسمه ها تنها برای زینت بخشیدن به فضاهای خصوصی شما مانند نشیمن و غیره هستند، هیچ قاعده و قانونی در این زمینه وجود ندارد به سادگی می توانید از مجسمه ها در فضاهای خصوصی تر مانند حمام وسرویس بهداشتی استفاده کنید و چهره ی متفاوتی به ظاهر دکوراسیون خود ببخشید.

مجسمه ها را می توانید با توجه به سبک و سیاق سایر عناصر موجود در دکوراسیون خود انتخاب کنید، این لوازم دکوری می تواند تابلو ها و یا کوسن های شما باشد که با مجسمه ی موجود در فضای داخلی شما ست می شود و ظاهر بی نظیری به آن می بخشد.


وقتی صحبت از مجسمه ها می شود برای آن ها ابعاد و اندازه های خاصی در نظر گرفته نمی شود، به سادگی می توانید ابعاد آن را متناسب با فضای خود انتخاب کنید، اما توجه کنید اگر از مجسمه های کوچک استفاده می کنید امکان دارد تعدد آن ها ظاهر فضای داخلی شما شلوغ کند پس تعداد بالای آن برای فضاهای کوچک شما مناسب نمی باشد.


مجسمه های سرامیکی از جمله انواعی است که امروزه بسیار پر طرفدار است می توانید آن ها را به رنگ های متنوع تهیه کنید و آن را با سایر لوازم و وسایل دکوراسیون خود ست کنید، توجه داشته باشید که رنگ مجسمه ها تا حد زیادی در مشخص شدن سبک دکوراسیون شما تاثیرگذار است.

اگر شما هم دوست دارید مجسمه و تندیس خاصی برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنید پیش از سر زدن به بازار نمونه های مختلف آن را در ویترین کالاهای فروشگاه ما ببینید شاید مجسمه ی مد نظر خود را آن جا بیابید و خرید ساده تری داشته باشید. 

برای سفارش لطفا به همین شماره در تلگرام یا واتس آپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

۰۹۳۰۷۰۶۳۵۷۹

#تجهیزات باغ تالار ها و موسسات پذیرایی #مجسمه سازان ایران #فروشگاه مجسمه بزرگ و کوچک #مجسمه جهت دکوراسیون داخلی #مجسمه تزئینی برای منازل کوچک و بزرگ در ابعاد و اندازه های گوناگون جنس فایبرگلاس سبک و نشکن 

در تمام محصولات این مجموعه انتخاب رنگ برعهده مشتری میباشد 

امکان انجام ورق طلا رنگ و های خاص از جمله پتینه کاری و کهنه کاری وجود دارد

امکان ارسال به شهرستان وجود دارد شما هموطن عزیز از هر کجای ایران میتوانید محصولات ما رو با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت سفارش دهید.

امکان سفارش به صورت تکی و تعدادی و نیر امکان تعیین نوع محصول و به صورت خام و رنگی نیز وجود دارد.

محصولات پیش ساخته فایبرگلاس، کاربرد بسیاری

در طراحی،تغییر و بازسازی دکوراسیون داخلی و خارجی دارد.

زمانی که از دکوراسیون صحبت میشود، تنوع محصولات عامل

بسیار با اهمیتی جهت چیدمان و دیزاین میباشد که مجسمه سازی ما این امر مهم را دریافته است .

تمام محصولات مجسمه سازی ما متنوع در طرح،رنگ و ابعاد مییباشد و برای تمامی سلیقه ها (کلاسیک ،لوکس و مدرن ) محصولات متفاوتی را عرضه میدارد.

از موارد بسیار با اهمیت دیگر در صنعت دکوراسیون، علی

الخصوص در دکوراسیون باغ تالارها ، عمارت ها ، آتلیه های عروس و باغ آتلیه ها، که تنوع و تغییرات دکور از الزامات کاری این مشاغل

میباشد، هزینه مقرون به صرفه و ارزان جهت طراحی،تغییر و یا بازسازی دکور میاشد.

خوشبختانه باید عرض کنیم که شما با استفاده از محصولات پیش ساخته فایبرگلاس جهت دکوراسیون ،تقریبا یک هفتم هزینه سایر

متریال ها مثل سنگ و چوب را پرداخت خواهید کرد.

باتوجه به مرغوبیت مواد اولیه (الیاف کربن ، پودرسنگ ، پودر شیشه و سنگ کورین ) مورد استفاده در محصولات فایبرگلاسِ تولید شده در مجسمه سازی خانه دکوری اسلامشهر، محصولات تولید شده با کیفیت بالا و کاملا نشکن میباشد.به دلیل تشابه زیاد به سنگ اصطلاح سنگ مصنوعی را به خود گرفته است.

برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس کلیک کنید

سفارش از طریق واتساپ

پیج اینستاگرام ما

کانال تلگرام ما

 

خرید مستقیم از فروشگاه ما

 

کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید

دوستان عزیز و گرامی لطفا با نظر دادن و دنبال کردن صفحات مجازی ما،از ما حمایت کنید.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها